F.A.Q

Bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen/retouren?

Wanneer jij een bestelling hebt geplaatst starten wij in de meeste gevallen gelijk met

het inpakken van jouw bestelling. Dit om jouw pakketje zo snel mogelijk bij

jouw thuis te kunnen leveren. Hierdoor is het niet mogelijk om je bestelling te

annuleren of wijzigen. Wanneer je nog graag een ander item had willen bestellen

raden wij je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht je toch afzien van de bestelling, dan raden wij aan deze te retourneren.

 

Retourneren

Hoeveel dagen heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Na ontvangst van je bestelling heb je 14 dagen om het te retouneren.

Wat zijn de eventuele retourkosten?

Retourneren is op eigen kosten. De kosten hangen af van de leverancier waarmee jij de

retour verzend ( post.nl, dhl, dpd etc. ).  

Kunnen sale items geretourneerd worden?

De items in de sale categorie kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit omdat we de prijzen zo laag mogelijk willen houden.

Hoe meld ik mijn retour aan?

Zijn je bestelde item(s) toch niet helemaal naar wens of heb je toch liever een

andere maat? Dat kan, je bestelde item(s) met uitzondering van SALE items kun

je binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. 

 

- Download het retourformulier bij het stukje retourbeleid. Vul deze

vervolgens volledig in. ( LET OP: Zorg dat het formulier volledig is ingevuld!

Anders kan jouw retour helaas niet worden verwerkt ). 

 

- Je mag ook altijd een mailtje sturen naar: bellisia.clothing@gmail.com

 

 

Verzending

 

Wat zijn de verzendtarieven?

Wij werken met een vast tarief van 6.95 voor pakketjes binnen Nederland. Voor

België is het standaard tarief 11.00

Verzendkosten van brievenbus pakketjes binnen Nederland bedraagt 4.15

Bestel je boven de 100,-? Dan zijn de verzendkosten gratis! 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra we jouw pakketje hebben verzonden ontvang je een track en trace code in jouw

e-mail. Hier kun je jouw pakketje volgen.